نوشته شده توسط : maryam

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تور مشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تور مشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

 

 

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) واقع شده که اکثر مسافران تور مشهد جذب این پارک زیبا می شوند. پارک وحدت مشهد دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند : دریاچه مصنوعی , آب نما و آبشار زیبا , سینمای رو باز تئاتر , و دیگر امکانات از قبیل تنیس روی میز , شطرنج , زمین اسکیت و غیره می باشد که مسافران تور مشهد از علاقه مندان این ورزشها می باشند. پارک وحدت مشهد دارای کتابخانه و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی می باشد. پارک وحدت مشهد در شرق شهر مقدس مشهد و در بلوار وحدت مشهد قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک جنگلی شاندیز مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد واقع در مشهد و در نزدیکی حرم ملكوتی حضرت ثامن الأئمه که تقریبا پنج دقیقه تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد قرار گرفته است. هتل الماس مشهد با انواع اتاقها ، با مدرنترین و مجهزترین خدمات رفاهی در دنیا با معماری و طراحی جدید از میهمانان و مسافران تور مشهد پذیرایی می کند. دارای 176 واحد می باشد که در طبقه هشتم هتل الماس مشهد رستوران و بوفه صبحانه با چشم انداز نزدیک به حرم مطهر و در طبقه نهم سالن همایش و دارای کافه سنتی نزدیک به حرم مطهر ، سالن اسپاو ماساژ مخصوص بانوان و آقایان با وجود فضاهای بسیار مناسب متنوع خیلی خوب در خدمات عالی مهیا کرده است . مهمترین و ویژگی هتل الماس مشهد این است که به حرم و بازار رضا نزدیک می باشد. میهمانان و مسافران تور مشهد می توانند بدون استفاده از وسیله نقلیه هم از زیارت حرم ملکوتی آستان قدس رضوی و مهمترین و بزرگترین مرکز خرید مشهد به آسانی دیدن نمایید.

هتل الماس مشهد

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل الماس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل پارسا مشهد 

هتل پارسا مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید هتل پارسا مشهد هتلی تمییز و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در تقاطع شهید صیاد شیرازی ساخته شده است. هتل پارسا مشهد دارای 228 اتاق می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. هتل پارسا مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه هتل , مجهز به سیستم تهویه , خشکشویی و لباسشویی برای مسافران تور مشهد که در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , صرافی , سالن بدنسازی , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , مرکز خرید , سرویس رفت و برگشت ویژه حرم مطهر و دیگر امکاناتی که ویژه مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد تدارک دیده شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسا مشهد ,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

آرامگاه فردوسی توس مشهد

 

آرامگاه فردوسی توس مشهد


اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس مشهد ، در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استادطاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید.

 

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران تور مشهد شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی توس مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مسجد گوهرشاد مشهد

 مسجد گوهرشاد مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از مکانهای دیدنی مشهد دیدن فرمایید مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است. که بازدید کنندگان زیادی را از تور مشهد به آنجا می کشاند



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مسجد گوهرشاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

باغ ملی مشهد

 

باغ ملی مشهد


باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنا تور مشهد 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

پارک بزرگ ملت مشهد

 

این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد برای گردشگران تور مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ ملی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
حرم مطهر امام رضا علیه السلام

 حرم مطهر امام رضا علیه السلام

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از حرم مطهر امام رضا علیه السلام با گسترش و افزایش مساحت آرامگاه امام هشتم شیعیان در شهر مشهد ساخته شده است بازدید کنید. امام بزرگوار در سال هشتصد و هفده هجری به شهادت رسیدند. اسم این منطقه سناباد بود و در قرن دهم به نام مشهد تغییر نام گرفت و مقدس ترین شهر مذهبی در کشور ایران در شهر مشهد شد. ساخت حرم امام رضا متعلق به قبل از دوره سلجوقی می باشد.
حرم مطهر امام رضا علیه السلام ساختمانی چهار گوشه است كه در هر گوشه آن صفه‌ای به اندازه 3 متر دارد كه از این صفحه محل ورود و خروج و رفت و آمد به حرم مطهر است. ساختمان اصلی حرم، به بقعه هارون الرشید مربوط است و مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در وسط حرم قرار نگرفته بود و طواف بر ضریح سخت و مشکل بود بدون آن كه آسیبی به استواری گنبد وارد شود در سال 1343 ه.ش با ساختن یك طاق بزرگ و دو پایه ، دیوار بین مسجد و حرم را برداشتند. ارتفاع طاق حرم بیست سانتی‌متر و با سنگ مرمر است و بالای آن تا ارتفاع دو متری با كاشی‌ نفیس از دوره سلجوقی است كه بر بیشتر آنها آیات و احادیث بر بعضی دیگر، نقشهای اسلیمی کار شده و برجسته دیده می شود. بر بالای كاشی‌ها، كتیبه‌ای به شکل برجسته بر روی كاشی‌های چینی دارای آیه هایی از سوره فتح به تاریخ 760 هـ.ق نصب گردیده است. بر بالای این كتیبه، كتیبه ای از جنس مرمر به عرض 32 سانتی‌ متر می باشد كه بر آن قصیده‌ای از دبیرالملك فراهانی به خط نستعلیق نوشته شده است. از این كتیبه تا انتهای دیوارها، به سال 1275 هجری قمری آیینه كاری شده می باشد . در انتهای 4 دیوار حرم كه زیر طاق گنبد قرار گرفته است، سوره جمعه به خط ثلث علیرضا عباسی وجود دارد. در قسمت بالای دیوارها‌، با ساختن گوشواره‌ها ، طرح مربع به هشت ضلعی و گنبد داخلی بر روی آن ساخته شد. همه سطحهای زیر گنبد،‌ با آیینه كاری بسیار هنرمندانه‌ به شیوه مقرنس پوشیده شده است . گنبد بیرون حرم بر روی ساقه‌ به قطر 44/13 متر بنا شده است و بلندی ارتفاع آن از كف بام در حدود 31 متر است. كتیبه خیلی زیبا و بزرگ گنبد به خط ثلث علیرضا عباسی در چهار ترنج، به عربی نوشته شده است. 
صحن عتیق كه در قسمت شمالی حرم امام رضا در 
مشهد قرار گرفته است،‌‌ ‌در زمان سلطان حسین بایقرا ساخته شده است و در دوران شاه عباس اول افزایش یافته است. . در اطراف صحن، تعدادی حجره در 2 طبقه و چهار ایوان در چهار جهت اصلی ساخته شده است . ایوان طلا یا ایوان جنوبی، از زمان امیرعلی شیرنوایی در قرن 9 هجری است و به دلیل اینکه روی ایوان را نادرشاه طلاكاری انجام داده است، به ایوان نادری مشهور شده و در زمان شاه طهماسب صفوی تزئین و طراحی شده است. ایوان دارای چهار در طلایی است كه به توحید خانه، كفشداری بزرگ،  راهروی سقاخانه قدیم و از منطقه به دارالسیاده و محلی كه در قدیم قرآن خانه بود ، گشوده می شد. در بخش جنوبی ایوان، طاقی شبیه محراب بود كه بر خشت‌های طلا کاری شده قصیده‌ای از «ندیم» به زبان پارسی به خط نستعلیق محمد علی بن سلیمان رضوی حک شده است كه نشانگر طلاكاری و بازسازی ایوان به فرمان نادرشاه است. حرم مطهر امام هشتم شیعان سالیانه تعدادی زیادی از مسافران تور مشهد را به آن مکان زیارتی کشانده



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: حرم مطهر امام رضا علیه السلام,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بنای هارونیه مشهد

بنای هارونیه مشهد 


بنای هارونیه یکی از مکانهای تاریخی تور مشهد است که در 600 متری  آرامگاه ابوالقاسم فردوسی قرار دارد. این مکان تاریخی که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران آن زمان ساخته شد. در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند. بنای هارونیه مشهد در مرکزیت شهر طوس قرار دارد . شکل این بنا به شکل مکعب میباشد . همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است. این بنا در 25 کیلومتری  جاده ی مشهد واقع شده است. این مکان تاریخی سالانه بازدید کنندگان زیاد تور مشهد را برای بازدید از این مکان تاریخی به آنجا می کشاند



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بنای هارونیه مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

بازار جنت مشهد

 

در تور مشهد 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.بازار جنت مشهد در میدان شهدا قرار دارد و به مراکز اقامتی و هتل های مشهد نزدیک می باشد از این رو مسافران تور مشهدمی توانند به راحتی در این بازار به خرید بپردازند و از بافت قدیمی و جالب این بازار لذت ببرند. این بازار در گذشته در محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و هم اکنون اکثر خانه های این خیابان تغییر کاربری داده اند و به مغازه تبدیل شده اند و امروزه این بازار به قطب پوشاک مشهد تبدیل شده است.در تور مشهد نوروز 94  از ایم بازار خرید کنید.

 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.بازار دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 متر مربع در سال 1391 احداث شد،  این بازار در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را فراهم آورده است.

در تور کیش نوروز 94این بازار به دليل وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون، محبوبیت زیادی بین گردشگران تور کیش و شهروندان كيش را دارا میباشد. 

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 بازار دامون کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار دامون کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

کوهستان تیانزی در چین

 

کوهستان تیانزی یکی از عجیب ترین و زیباترین کوهستانهای موجود در دنیا می باشد. کوهستان تیانزی در زبان چینی به معنای پسر آسمان است که لقب سنتی امپراتوری چین می باشد. این کوهستان زیبا در بخش شمال غربی منطقه رویایی و با صفای ولینگ یانگ ، مشرف به دره سوکی در استان هونان کشور چین واقع شده است.در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

 

 

 

شکل ظاهری این کوهستان به گونه ای عجیب و در عین حال زیباست که نظیر آن در هیچ کجای دنیا دیده نشده است. تیغه های بلند سنگی که در دل مه کوهستانی مناظری دلفریب و عجیب را به وجود می آورند که یاد آور افسانه های خدایان در آیین های چینی است.ویژگی اصلی این منطقه وجود صخره های مرتفع بوده که حتی تا ارتفاع 1262.5 متر بالاتر از سطح دریا است. رویش درختان و خزه ها بر روی تیغه های سنگی بزرگ در کوهستان تیانزی منظره ای زیبا را به وجود آورده است.در تور چین عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.

 

سالانه گرشگران زیادی برای دیدن این اثر طبیعی فوق العاده از نقاط مختلف جهان سفر می کنند و به همین خاطر وجود تله کابین برای استفاده گردشگران این امکان را به آنان داده است، که تا ارتفاع 1200 متری صعود کنند و مناظر و زیبایی اطراف کوهستان تیانزی را مشاهده کنند.  این کوه برای گردشگران آیینی محلی و آشنایی با خاستگاه های طبیعی آیین های چینی مثل تائو ایسم است که در جستجوی تعادل و آرامش هماهنگی با طبیعت را توصیه می کند، تا از هوای پاک عجیب ترین کوهستان دنیا بهره بگیرند.در تور چین 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.

 

وجود آبشارها و غار های متعدد و جالب زیبایی دو چندانی به کوهستان تیانزی بخشیده است. این کوهستان به دلیل نزدیک بودن به سطح دریا و به وجود آمدن مه و ابر در کوهستان به فضایی اسرارآمیز و رویایی تبدیل شده و نیز یکی از 10 منطقه برتر گردشگری کشور چین معرفی شده است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: کوهستان تیانزی در چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

در تور تایلند 94 مزرعه تمساح بانکوک در سال 1950 در 30 کيلومتری جنوب بانکوک ایجاد شد . این مزرعه بزرگ‌ترين مرکز پرورش و نگهداری کروکوديل‌های جهان است و حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده است. اين مرکز دارای گونه‌های مختلف تمساح آب‌های شور،آمريکای جنوبي و رود نيل می باشد که بيش از 30سال است درمحوطه‌ای وسيع وکاملاً امن نگهداری می ‌شوند. در تور تایلند 94 هرروزه نمايش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتيک فيل ها دراين مکان اجرا می شود و حيوانات ديگری از جمله فيل،ميمون،شيرومار و موزه دايناسورها هم در این مکان وجود دارد. امروزه در این محل، محصولاتی ساخته شده از چرم یا پوست تمساح از قبیل کیف و کفش، عرضه می شود. بازدید از این مزرعه به مسافران تور تایلند توصیه می شود.در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.

 

 

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مزرعه تمساح بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک ساحلی سیمرغ کیش

مسافران تور کیش 94  می توانند از این مکان دیدن کنند.پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

ساحل درختان نارگیل کیش

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.مسافران تور کیش 94  می توانند از این مکان دیدنن کنند. استفاده کننداین ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.مسافران تور کیش می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت

ساحل درختان نارگیل کیش

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ساحل درختان نارگیل کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک شهر کیش

 

در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است.

در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.45 درصد مساحت این پارک فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.مسافران تور کیش 94  می توانند از این مکان دیدن کنند.

 

پارک شهر کیش

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک شهر کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دریایی کیش

 

در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.دو نوع لاک پشت نوک دار و لاک پشت پشت سبز در خلیج فارس وجود دارد که لاک پشت های نوک دار از اواخر اسفند تا اواسط مرداد برای تخم گذاری به سواحل کیش می آیند.در تور کیش نوروز 94 این لاک پشت ها سه بار به فاصله زمانی 15 روز یکبار تخم گذاری کرده و بچه لاک پشت ها بعد از 60 تا 70 روز از تخم بیرون آمده و به سمت دریا هدایت می شوند.گردشگران تور کیش می توانند پس از هماهنگی از دیدن تخم گذاری این لاک پشت ها و تماشای بچه لاک پشت های زیبا لذت ببرند.در تور کیش نوروز 94 در آب های ساحلی کیش، لاک پشت های غول پیکری وجود دارند که به راحتی قابل مشاهده هستند و تماشای آن ها هیجان انگیز خواهد بود.

لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.در بلندای کوه بلبل در 9 کیلومتری شهر افس خانه ای وجود دارد که منتسب به حضرت مریم می باشد.حضرت عیسی پیش از دستگیری، مادر خود را به دوست نزدیکش "سنت جین" سپرد او نیز برای جلوگیری از به آسیب رسیدن حضرت مریم او را از بیت المقدس به  شهر افس که در آن زمان شهر پر جمعیت و شلوغی بود آورد.در تور کوش آداسی عید 94 از این مکان لذت ببرید.در آن زمان این شهر، شهر بت پرستان بود و او تصمیم گرفت به ترویج مسیحیت بپردازد و برای در امان ماندن حضرت مریم او را به مکانی دنج و خلوت برد.پناهگاه حضرت مریم کلبه ای جنگلی به سبک رومی شد که وی تا سن 101 سالگی در آن خانه زندگی کرد و در همین کوه به خاک سپرده شد.در تور کوش آداسی 94 به خوبی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.بعدها این خانه تبدیل به کلیسا شد که در آگوست هر سال مراسم یادبودی برای حضرت مریم در آن برگزار می گردد.در خروجی این ساختمان چشمه ای به نام حضرت مریم وجود دارد که دارای آب شوری است و برای تبرک استفاده می شود.مسافران تور کوش آداسی در سفر به این شهر از این خانه جذاب دیدن کنند.

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

 خانه حضرت مریم در کوش آداسی

مجسمه حضرت مریم در بیرون خانه

مجسمه حضرت مریم در بیرون خانه

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: خانه حضرت مریم در کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

در تور کوش آداسی عید 94 از این مکان لذت ببرید.پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است و مسافران تور کوش آداسی می توانند از جاده کوش آداسی-سوکه به این پارک زیبا و خوش و آب و هوا برسند.در این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده است و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود دارد که این پارک را به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است.مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در آنجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا را مشاهده کنند.در این پارک مکانی مقدس وجود دارد که قدمت آن برای هزاران سال پیش است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.در تور کوش آداسی 94 به خوبی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.

 

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: پارک ملی دلتای آیدین کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

در تور کوش آداسی 94 به خوبی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.معبد آرتمیس یک معبد یونانی است که به الهه آرتمیس اختصاص دارد و یکی از عجایب هفتگانه جهان می باشد که در شهر افسوس قرار دارد و تا قبل از ویرانی کامل آن در سال 401 ، سه بار مورد بازسازی قرار گرفت.در تور کوش آداسی عید 94 از این مکان لذت ببرید.این بنا در سال 550 قبل از میلاد ساخته شد و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد.زیربنای این معبد چهرگوش است و با مرمر ساخته شده،  پلکان مرمری طبقه همکف را به بالکن‌های بزرگ و بلندی وصل می کنند.

در تور کوش آداسی نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.در مجموع ۱۲۷ ستون در این بنا به کار رفته که ارتفاع آنها ۲۰ متر و با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده هستند.این معبد تعداد فراوانی از آثار هنری را درخود جا داده بود.در طول تور کوش آداسی می توانید از باقی مانده های این بنای زیبا دیدن کنید.

معبد آرتمیس کوش آداسی

باقی مانده های معبد آرتمیس کوش آداسی

معبد آرتمیس کوش آداسی

مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: معبد آرتمیس کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

در تور کوش آداسی 94 به خوبی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.مسجد عیسی بیگ کوش آداسی مربوط به دوره سلجوقیان است و در سال 1375 به فرمان آیدین اوغلو عیسی بیگ ساخته شد. در این مسجد از لحاظ معماری نشانه‌های گذر از دوران سلجوقی به عثمانی دیده می‌شود.این مسجد دارای دو گنبد و یک مناره می باشد و از موادی مثل سنگ، آجر و مرمر درست شده است .نقشه مسجد بر اساس مسجد جامع دمشق می باشد.در تور کوش آداسی عید 94 از این مکان لذت ببرید.مسجد دارای دو ورودی اصلی شرقی و غربی است  که دیواره های غربی منقش به کتیبه و اشکال هندسی می باشند و با مرمر پوشیده شده اند در حالی که نمای قسمت های باقی مانده از سنگ است.

مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.در قرن نوزدهم از این مسجد به عنوان کاروانسرا استفاده می شده است.مسافران تور کوش آداسی می توانند با بازدید از این مسجد از زیبایی های معماری آن لذت ببرند.

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

داخل مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: مسجد عیسی بیگ کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی هتل چهار ستاره است.این هتل سه کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 5 دقیقه تا سیتی سنتر دیره فاصله دارد.اتاق های این هتل مجهز به تهویه هوا، وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، حمام و ... می باشد.مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

امکانات هتل رین تری دبی

 

در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، صبحانه، رستوران، کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، اطفای حریق، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، اتاق جلسه، بار، فکس و کپی، صرافی، لاندری، فروشگاه، تهویه، صندوق امانات، گاوصندوق،  و...

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 

 

هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

 

اتاق هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

اتاق هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

رستوران هتل رین تری دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رین تری دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

 

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

رستوران هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل لردز دبی در منطقه بر دبی قرار دارد. این هتل دارای 117 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره، حمام، تلفن، یخچال، چای/قهوه ساز، مینی بار، اینترنت و ...می باشند.فرودگاه بین المللی دبی در 4 کیلومتری این هتل قرار دارد.در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود و در نزدیکی هتل نیز تعداد بسیار زیادی از رشستوران های بین المللی وجود دارد.این هتل به جاذبه های گردشگری دبی نزدیک می باشد.در تور دبی اقامت در این هتل خوی رضایت بخش خواهد بود.مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

امکانات هتل لردز دبی

اتاق های پاک، اتاق سیگار، سرویس اجاره دوچرخه، خدمات تور، سونا، جکوزی، استخر، حمل و نقل به فرودگاه، رستوران، لاندری، آسانسور و ... .در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.

 

 

 

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لردز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل ویدا داون تاون دبی یک هتل چهار ستاره 6 طبقه است که در سال 2007 ساخته شد.از این هتل اتوبوس رایگان به مقصد دبی مال وجود دارد که در آن جا صدها مغزه و فروشگاه وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به خرید بپردازند.این هتل 6 طبقه دارای 156 اتاق می باشد که دارای وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند.

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی

رستوران، روم سرویس 24 ساعته،سالن بدنسازی، بیزنس سنتر، مرکز کنفرانس، یک اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور، باغ و....در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

اتاق هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

اتاق هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

استخر هتل ویدا داون تاون دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویدا داون تاون دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مسجد رستم پاشا استانبول

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.مسجد رستم پاشا استانبول در سال ۱۵۶۱ به دستور رستم پاشا و توسط معمار سینان بنا شد و یکی از زیباترین بناهای هنر چینی کاری می باشد.ارزش اصلی این مسجد به دلیل نقش گل‌های میخک، لاله، مینا، زنبق، رز است که نمونه‌ای از چینی‌کاری قرن ۱۶ در دیوارهای شبستان ورودی و ستون‌های پافیلی داخلی می باشد.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.در طبقه پایینی این مسجد ۱٦ مخزن و مغازه برای تأمین نیازهای مسجد بنا شده است.معمار سینان که در دیگر آثارش همیشه طرفدار سادگی بود با توجه به ثروتمند‌بودن رستم پاشا و علاقه وی به تزئینات، این مسجد را متفاوت از دیگر آثارش و با تزئینات بیشتری طراحی کرده است و به هنر چینی کاری توجه ویژه ای کرده است. 

مسجد رستم پاشا استانبول

مسجد رستم پاشا استانبول

در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.بخش داخلی مسجد مستطیلی و قسمت مرکزی هشت ضلعی می باشد. گنبد بر روی ستون‌های طاق‌دار بزرگی است و طاق‌های گنبد روبروی هم می باشند. در چینی‌ کاری های این مسجد از موتیف‌های گیاه استفاده شده و در برخی از نقاط بر روی چینی‌ها از نوشته ها استفاده شده است.

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.دیوار بین دیوار محراب و منبر با طرح شاخه پرشکوفه درختان تزئین شده و اثری بی نظیر و متفاوت از قرن شانزدهم می باشد.بازدید از این مسجذ ریبا برای مسافران تور استانبول بینظیر می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد رستم پاشا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.برج گالاتا استانبول یک برج قرون وسطایی استانبول است که در منطقه گالاتا استانبول در قسمت شمالی شاخ طلایی در سال 1348 ساخته شد. این برج 9 طبقه 67 متر ارتفاع دارد و در زمان ساخت بزرگ ترین سازه شهر استانبول بوده است.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند  اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.در طبقات بالایی این برج رستوران و کافه وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند از غذاهای خوشمزه و چشم انداز فوق العاده زیبای شهر استانبول و تنگه بسفر لذت ببرند.دو آسانسور در برج وجود دارد که گردشگران را از طبقات پایینی به بالای این برج زیبا می برند. از بالای این برج می توان شهر زیبای استانبول و مکان های تاریخی استانبول را به صورت پانورامیک مشاهده کرد.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج گالاتا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.موزه پرا استانبول یک موزه هنری است که در منطقه بیوقلو استانبول در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است.

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.این موزه در سال 2005 تاسیس شد، در گذشته در محل کنونی این موزه، هتل بریستول وجود داشت که از سال 2003 تا 2005 نوسازی شد و به این موزه بدل گردید.نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول است ولی داخل آن کاملا نوسازی شده است.در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.این موزه دارای مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک می باشد و همچنین در این موزه هر جند وقت یکبار نمایشگاه های هنری برگزار می گردد.نقاشی های زیبای این موزه آثار هنرمندان مشهور جهان می باشد و بازدید از آن ها برای مسافران تور استانبول هیجان انگیز خواهد بود.

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

تابلوی نقاشی در موزه پرا استانبول

تابلوی نقاشی در موزه پرا استانبول

عکس استانبول قدیم در موزه پرا استانبول

عکس استانبول قدیم در موزه پرا استانبول

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه پرا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.آبراهه والنس استانبول یک آبراهه رومی است که یک سیستم آب‌رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده است و توسط بیزانسی‌ها و عثمانی ها مورد استفاده قرار می گرفت.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند در این پارک اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.آبگذر والنس به فاصله اندکی از شمال مسجد شاهزاده در استانبول و درحد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد در سال 368 میلادی ساخته و پس از چندین بار بازسازی امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به حساب می آید.این آبراهه از آجر و سنگ درست شده و 971 متر طول، و حدود 8 متر عرض دارد.نام این آبگذر نام امپراطور والنس است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد.مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.

 

آبراهه والنس استانبول

آبراهه والنس استانبول

آبراهه والنس استانبول

آبراهه والنس استانبول

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: آبراهه والنس استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

آکواریوم در کیش


حیات آبزیان بسیار متنوعی در خلیج فارس وجود دارد . سیاحتگران و گردشگران در هر نقطه ای از ساحل، می توانند انواع مختلف ماهی ها و آبزیان را که بعضی از آن ها بسیار عجیب و دیدنی به نظر می باشند، در داخل این آب های شفاف تماشا کنند و لذت ببرند.مسافران تور کیش فروردین 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

آکواریوم کیش در ساختمان کانون هنر واقع شده است انواع مختلف آبزیان شگفت انگیز و زیبای خلیج فارس نگهداری و مراقبت می شود. پیشنهاد می کنیم گردشگران تور کیش فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .برای افرادی که در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا امکان غواصی را در محیط طبیعی خود ندارند، بازدید از این آکواریوم به یادماندنی و خاطره انگیز می تواند باشد.پیشنهاد می کنیم گردشگران تور کیش فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم در کیش ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور ارمنستان فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .ساکنان این شهر آن را سوئس کوچک در ارمنستان مینامند . این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در ارمنسات این شهر زیبا و کوچک است.مسافران تور تور ارمنستان فروردین 94همه ساله از این مکان دیدن می نمایند . این شهر دارای ساختمانخای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. منظره هایی ک در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید.دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور ارمنستان فروردین 94 توصیه می کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

دره گلهای ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سو بدروم ترکیه

 

 

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد.مسافران تور ترکیه فروردین 94 همه ساله از این هتل دیدن می نمایند . اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.دیدن این هتل زیبا را به مسافران تور ترکیه فروردین 94 توصیه می کنیم . در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.پیشنهاد می کنیم گردشگران تور ترکیه نوروز 94 حتما از این هتل دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

هتل سو بدروم ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل سو بدروم ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

 

مرکز خرید پرفیلو تور استانبول فروردین 94 علاوه بر خرید دارای برنامه های هنری،فرهنگی است و همچین سمینارهای پزشکی و علمی و دوره های اموزشی و نقاشی در این مرکز برگزار میشود.این مرکز خرید تور استانبول فروردین 94 شامل دویست و نه فروشگاه ،هفت سالن سینما،سه سالن تئاتر،شانزده سالن بیلیارد و بیست خط بولینگ نیز هست و دارای پارک بازی مخصوص کودکان است. دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94 توصیه می کنیم

مطالب مرتبط :

مرکز خرید پرفیلو استانبول

بازار كاپالی چارشی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید پرفیلو استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 


امکانات هتل هتل رادیسون بلو بوسفورس شامل استخر ، ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار و حمام ترکی میباشد . همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP برای آسایش مسافران میباشد . دیدن این هتل زیبا را به مسافران تور استانبول فروردین 94 توصیه می کنیم . همچنین برای علاقه مندان به ورزش شامل  امکانات ورزشی مثل مرکز بدنسازی است . بسیاری از مسافران تور استانبول فروردین 94 همه ساله در این هتل اقامت می کنند . دیگر خدمات هتل رادیسون بلو بوسفورس شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، فکس و کپی ، مرکز تجارت و خدمات تهیه بلیط میباشد . سایر امکانات این هتل شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار و  گرمایش میباشد .

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول نوروز 94 حتما از این هتل دیدن نمایند .

مطالب مرتبط :

هتل رادیسون بلو بوسفورس استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل کوناک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو بوسفورس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

 

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 را به سمت خود می کشاند . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و علاقه مندان می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای چورا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

موزه یخ استانبول بی شک یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 را به سمت خود می کشاند . این موزه زیبا در سال 2010 و با سرمایه گذاری یک شخص نروژی افتتاح شد همچنین اولین موزه یخ در کل اروپا می باشد . این موزه در مساحت 1400 متر مربع ساخته شده است و دمای داخل آن به 5 درجه زیر صفر می رسد .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند . در این موزه 34 نوع مجسمه یخی با اشکال مختلف وجود دارند که برای ساخت آن ها از 70 تن یخ و باری ساخت تونل های آن از خدود 100 تن یخ استفاده شده است . یخ هایی که برای ساخت این مجسمه ها استفاده شده است از کشور سوئد جمع آوری شده اند .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

این موزه در سه بخش ساخته شده است . در بخش اول آن که از دیدنی ترین بخش های این موزه می باشد مجسمه های وایکینگ ها قرار گرفته اند و بخش دوم مربوط به منطقه اسکاندیناوی و طبیعت اطراف آن می باشد . در بخش سوم این موزه جالب در لیوان های یخی آب میوه رایگان به بازدید کنندگان داده می شود .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

 این موزه در منطقه بایرام پاشا و در مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است . علاقه مندان به بازدید در تور استانبول می توانند همه روزه از این موزه زیبا  دیدن کنند .

مطالب مرتبط :

موزه یخ استانبول

کاخ گوک سو استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه یخ استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

این بنا در ۲۵ کیلومترى شمال غربى مشهد در حاشیه غربى جاده مشهد – طوس واقع شده است . بقعه هارونیه‏ بنایى مکعب شکل و آجرى است که در قلب دشت طوس قرار گرفته . این بنا از نظر عظمت و قدرت ایستایى داراى معمارى خاص است و چون تنها اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است ، اهمیت آن را بیشتر می سازد . این بنای تاریخی در حدود 600 متری از آرامگاه فردوسی قرار گرفته و در کنار این بنا سنگ سیاهی به عنوان یادبود امام محمد غزالی از عارفان قرن پنجم و ششم هجری نیز به چشم می خورد .

بنای هارونیه مشهد

 

بنای هارونیه مشهد

فضای این بنا به ارتفاع 25 متر و وسعت 12 در 12 متر می باشد . در انتهای بنا سه حجره و اتاقک قرار گرفته است . تحقیقات نشان داده است که این بنا مربوط به قرن های هفتم یا هشتم هجری بوده که در دهه اخیر نیز بازسازی شده است . گردشگران هتل های مشهد از این مکان زیبا دیدن می کنند .

بنای هارونیه مشهد

 

مطالب مرتبط :

بنای هارونیه مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بنای هارونیه مشهد ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

آب انبار کیش

 

یكی از روشهای ذخیره آب آشامیدنی در قدیم الایام در جزیره كیش ، ساخت آب انبار بوده است . در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی ، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر در نزدیكی مجموعه درخت سبز کیشساخته شد . با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی ،  این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست داده اند و امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود .

آب انبار کیبش

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب‌انبار را خنک می‌سازند . در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب‌ انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود . روزنه بالای گنبدهای این آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند . مسافران تور کیش هتل داریوش کیش از این مکان زیبا دیدن می کنند .

آب انبار کیبش

 

مطالب مرتبط :

باغ پرندگان کیش

بوستان آهوان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آب انبار کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
توضیحات


این باغ وحش یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد که همه ساله عده زیادی از گردشگران توردبی را به سمت خود می کشاند . این باغ وحش همچنین یکی از قدیمی ترین باغ وحش های مناطق عرب می باشد . باغ وحش دبی در سال 1967 و در منطقه جمیرا ساخته شد . 

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی

در این باغ وحش بسیاری از گونه های نادر و مختلف جانوری را می توان یافت از جمله : 200 گونه از پستانداران ، پرندگان ، خزندگان و گونه های عربی مانند ، غزال ، بز کوهی ، سیاه گوش ، روباه ، گرگ ، کفتار و بسیاری از گونه های دیگر . از پرندگان این مجموعه می توان به فلامینگو ، قره قاول ، حواصیل ، مرغ نوروزی و ... اشاره کرد .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
توضیحات


این معبد تنها معبد هندو دبی می باشد که شامل دو معبد شیوا و کریشنا است . این معبد در غرب دبی نهر در منطقه فرز دبی قرار گرفته است . در این معبد ازدواج هندوها نیز صورت می گیرد طبقه فوقانی معبد شیوا در حال حاضر به محل جدیدی در نزدیکی جبل علی منتقل شده است .

معبد هندو دبی

 

در این معبد شیر ، نارگیل ، میوه ، انواع گل و شیرینی به خدایان این معبد ارائه می شود همچنین نقاشی هایی از : گانش ، الهه دورگا ، الهه لاکشمی و سای بابا نیز در این مکان وجود دارد . این معبد علاوه بر این که هندوها را به سمت خود جذب می کند بسیاری از گردشگران توردبی را نیز به سمت خود کشانده است .

 معبد هندو دبی

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معبد هندو دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

پارک مشرف دبی یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های دبی می باشد که از جاذبه های دبی به حساب می آید و همه ساله بسیاری از گردشگران توردبی را به سمت خود می کشد . وسعت این پارک در حدود 124 هکتار است که در 9 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است .

پارک مشرف دبی

پارک مشرف دبی

طبیعت این پارک شامل درختان صحرایی مانند : کور ، کنار ، کرت ، سمر ، گز ، سلم و .. می باشد . در این پارک همچنین تعدادی خانه های مینیاتوری وجود دارد که از جاذبه های این پارک به شمار می رود . این خانه های مینیاتوری مربوط به ملل مختلف جهان می باشد . از دیگر جذابیت های این پارک ترن آن است که عصرها دور تا دور پارک را می گردد همچنین در این پارک شتر سواری و اسب سواری و محوطه بازی کودکان نیز وجود دارد تا گردشگران توردبی بتوانند علاوه بر استراحت و بازدید از این پارک زیبا لحظات مفرح و شادی را در این پارک سپری کنند . این پارک دارای استخر برای بانوان و آقایان نیز می باشد .

پارک مشرف دبی

 پارک مشرف دبی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک مشرف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()